Tema: Re: ismusineja senas automatukas
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-16 13:49:52
Sutinku, kad viskas turi buti daroma su protu ir atskingai. Todel jau senokai buvo suorganizuotas (dar kai viska administravo butu ukiai) elektros instaliacijos laiptineje keitimas (buvo antras darbas po kapitalio stogo remonto). Kadangi pats is Kauno, tai uzsuk parodysiu laiptine su nauja elektros instaliacija, su naujais automatukais laiptines/namo ivadineje spintoje ir su 5 gyslu 10 mm2 variniais kabeliais 10-ciai butu. Nors aisku tai negarantuoja 100 proc saugumo, bet bent jau nebaisu, kad instaliacija susvils savaitgali visiems sumanius kavos issivirti vienu metu :)

T:)