Tema: Re: Vonios kambario ventiliacija
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-16 12:03:48
Tu cia gera minti davei del to daviklio. Kadangi namie turiu net visa meteo
stotele, tai viena is davikliu nugrudau I vonios kambari. I vakara bus aisku
kas ten vyksta, kai niekas neleidzia vandens.
Apciupinejau as ta ventiliatoriu ir stai kokia mintis man sove galvon : ant
to ventliatoriaus isejimo, uzdeta kazkokia tai metaline sklende. Ir labai
panasu, kad ji atsidao tik tada, kai tas ventiliatorius pradeda pust ora I
lauka. O visa kita laika , ji yra uzdarytoje padetyje. Tai gal sis reikalas
ir yra viena is priezasciu to blogo oro cirkuliavimo?  O kita priezastis,
tai gali buti durys - jos taaip prileistos prie zemes, kad ten beveik nera
jokio tarpo per kuri galetu ieit oras is isores ir tokiu budu susidarytu
kazkokie tai oro srautai, neleidziantys susidaryti dregmei.

P.S. Dregmes daviklio jautrumas ir taip isstatytas gan ilgam periodui, nes
ventiliatorius dirba ganetiai ilgai, po to  kai iseini is vonios.