Tema: Re: Vonios kambario ventiliacija
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-11-15 14:36:22
Svarbu ne tik kiek teorishkai ishtraukia ventiliatorius, o ir kiek yra to
gaunamo/paduodamo oro. Jei teisingai supratau, tai paduodamas oras ateina
per pirty kazhkur, tai panashu, kad srautas tiesiai per ir isheina,
nepadarydamas jokiu sukuriu patalpoje, nors ir to turetu uzhtekti, gal
dregmes daviklio jautruma padisinti uzhtektu? Jei ventiliatorius be dregmes
daviklio, tada gaunasi, kad jis yjungiamas tik tada, kai buni
vonioje/tuolete, o likusy laika ventiliacija per mazha. O dar buna fintai,
kad naturalus srautas gaunasi per ventiliatoriu i patalpa (aishq kei
ventiliatorius ishjungtas), tada daviklis jau nebeyjungineja
ventiliatoriaus. Siulychiau tiesiog toj vietoj kur dregsta, padeti
termometra/hidrometra (ale
http://www.evita.lt/det-16528-elektroninis-termo-hidrometras-thw301.html) ir
pastebeti situacija. Stebuklu Povilai nebuna, yra tik pergeros salygos
veistis pelesiui. Blogiausiu atveju - dregmes surinkeja pastatyk.