Tema: Re: apie rekuperatorius
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-11-15 14:16:42
Esu nuvedes ventiliacijos atshaka ir y virtuve, tachiau miegamajame niekada
nejauchiau virtuves kvapu.
Pajauchiu tada, kai miegamojo ir virtuves durys buna atidarytos.
Kiek pamenu iki 10% oro srauto pamaishoma rotaciniame rekuperatoriuje. Tik
tualetui ir voniai padares atskira ishtraukiama ventiliacija.
Jei pas tave rekuperatorius ir vamzdynai bus neshildomoje palepeje - tai
nepamirshk, kad turesi vamzdzhius ir rekuperatoriu
apshiltinti nemazhai, ir vis tiek naudingumo koeficientas dar kazhkiek
kris...