Tema: Re: apie rekuperatorius
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-11-12 15:34:09
Ash jau treti metai eksploatuoju Amalvos rotaciny rekuperatoriu 250.
Viskas su juo tvarkoje, tik, kad kadangi pas mane vonioj tas rekuperatorius,
tai labai jau jis garsiai dirba, berods 53 ar 55dB, kazhkada matavau. Pilnu
pajegumu dirbdamas
naudoja truputy ~120W (elektriny tena padares per automatuka yjunginejama).
O plokshtelinio tik vienas privalumas, kad nemaisho isheinanchio ir
yeinanchio oro,
bet naudingimas 25% mazhesnis uzh rotaciny...