Tema: Re: Jika Lyra klozeto apiplovimas
Autorius: Rifas
Data: 2009-11-12 14:55:13
"Darelas" <fllyeri@hdd.lt> wrote in message
news:hdgulc$bup$1@trimpas.omnitel.net...
> ne velnio cia ne modelis, o brokas (prastai islieta keramika), jei yra
> galimybe, vezti atgal reikia. Jika ant sito reikalo nusivyliau ir daugiau
> nebepirksiu. Pas mane du visiskai vienodi Jika Mio, tik pirkti skirtingose
> parduotuvese skirtingu laiku. Tai va - vienas nuplauna kuo puikiausiai,
> kitame - visas priekis lieka apsiktas  :(.

Pas mane modelis Olymp. Toj vietoj, kur bakelis susijungia su klozetu,
klozeto ertmes sonuose yra tokie plastmasiniai vamzdeliai, kurie kaip
suprantu ir nukreipia vandens srauta. Paziurek, gal siu plastmasiuku ner,
nes mane vienas buvo issokes ir sunkiai ikisau. Pats apiplovimas tai kaip ir
ok, bet labai jau taskosi, ypac nuspaudus 6L.