Tema: Re: Jika Lyra klozeto apiplovimas
Autorius: Darelas
Data: 2009-11-12 14:22:05
ne velnio cia ne modelis, o brokas (prastai islieta keramika), jei yra
galimybe, vezti atgal reikia. Jika ant sito reikalo nusivyliau ir daugiau
nebepirksiu. Pas mane du visiskai vienodi Jika Mio, tik pirkti skirtingose
parduotuvese skirtingu laiku. Tai va - vienas nuplauna kuo puikiausiai,
kitame - visas priekis lieka apsiktas  :(. Gaila, kad montavau ne is karto
po pirkimo, o ir problema ne is kart pastebejau (antras klozikas retai
naudojamas), jokiu cekiu neisaugojau.. Po to jau prisiminiau, kad is
sandelio atveztas klozikas turejo itartinus zymejimus flomiku ant sono,
greiciausiai jau buvo grazintas karta, bet pardavejai neatsilaike norui
isudyti broka kitam pirkejui. Tai vat nuo to laiko Muresta man taip pat
neegzistuoja.

--
DDD