Tema: Re: Q: paklotas po plaukiojanèiomis grindimis
Autorius: Lee
Data: 2009-11-11 19:41:31
Na kaip barska, vaiksciojant su avalyne barska :)

Kas dejo bure, kad paklotas suses ir bus ledas. Ne velnio jis neseda.
Naudoju 3 men. Jei veliau ir suses, tai bus dar blogiau, nes suses
labiausiai vaiksciojamose vietose.
Manau barskejimas ir yra del to kad nera kontakto tarp laminato ir
kieto pakloto. Nors ir mikro plysys. Vienodai barska visame plote.

Del kamscio negaliu pakomentuot, bet ar jis nepriklijuotas prie to
pacio laminato? Aisku kamscio pavirsius slopins.

Dabar paklota pirkciau is tu paciu grindu pardaveju. Ir reikalauciau
reikiamo derinio.