Tema: Re: Q: paklotas po plaukiojanèiomis grindimis
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-11-11 18:08:16
ka reiskia barska? Siaip man reikalas toks, kad reikia pakelt plaukiojancias
grindis, kad susilygintu su kitu kambariu. Turiu itarima, kad polistirolas,
net tas zalias kietesnis, bus per minkstas..... ar visgi per dideli plota
jis neses? Barskejimas kaipo toks kita vertus gal nelabai aktualus, danga
kamstine....