Tema: Re: Dar del karsto vandens ruosimo
Autorius: Sail
Data: 2009-11-11 12:04:13
Tai dek vidaus davikli kambary, negi laidu nera? Jei nera, tai kaip galvojai
savo Auratrona jungti?

Teoriskai gali veikt su lauko davikliu ir be kambario temperaturos matavimo
(gali montuoti valdikli i katila), reikia tik sildymo kreive gerai
pataikyti. Tik as sildymo sistemu nemontuoju, tai is praktikos nepasakysiu,
kiek daznai taip daroma ir kiek gerai tai veikia.

Tiesa pasakius, kiek neklausinejau katilu montuotoju, kokiu principu veikia
tas reguliavimas pagal lauka (logiska tai atrodo pagal kambario temperatura,
kam tas laukas), ne vienas tolkom paaiskint negalejo. Kol galu gale pats
issiaiskinau.