Tema: Re: HELP Termoreguliatoriaus pajungimas prie dujinio katilo
Autorius: Sail
Data: 2009-11-11 11:47:31
Teoriskai kondesacinio katilo didziausias naudingumo koeficientas, kai jis
paduoda kuo saltesni vandeni i tavo sildymo sistema. Bet katilui siaip
reikia zinot, kokia temperatura lauke, ir pagal ja is tavo paties nustatytos
kreives (pagal tavo konkretu pastata) katilas parenka reikiama termofikato
temperatura.

Temperaturos reguliatoriu FW100 statai namie, paciam reguliatoriuje yra ir
vidaus temperaturos daviklis. Tokiu budu, katilas zino ir kambario
temperatura. Jei pasikuri zidini ir uzkaista kambarys, tai reguliatorius
katila isjungia, neziurint lauko temperaturos.

Va tokia teorija mazdaug. Jei ka ne taip parasiau, specai gal pataisys.

Taviskis reguliatorius skirtas katila ijungt arba isjungt, priklausomai nuo
kambario temperaturos. Senesniems dujiniams katilams tiek ir tereikejo.
Kondensacinis gudresnis aparatas.