Tema: Re: Kuo dazyt medine tvora?
Autorius: Daliokas®
Data: 2009-11-11 09:15:29
Siulyciau Sikkens'o produkcija. Uz pinoteksa brangesnis, bet ir geresnis
(subjektyvia nuomone).
Pinotex'as nors ir impregnanatas bet kazkodel jis po pors metu pradeda
luptis.

Nusipirkti gali vln medzio centre yra parduotuvele. Daugiau kaip ir niekur
nemaciau. Tik vat nemanau, kad dabar laikas tvora dazyti, medis slapias,
nebent tvoros stankietus sausoj patalpoj nusidazytum o po to jau tik
susktum/prikaltum lauke.

Su medziu nieko bendro neuturiu, kaip ir su dazais, tik issakiau savo
subjektyvia nuomone.
--
Daliokas®