Tema: Re: Kuo dazyt medine tvora?
Autorius: bzik
Data: 2009-11-10 14:38:40
kiek laiko ziuri i tvora? :) Pas mane poroj vietu yra like nenudazytu briaunu, bet pastebejus iskart nenudaziau, o dabar net nepastebiu, nors pakankamai matomoj vietoj

Jei kalbet apie pinotexa, tai sakyk koks konkreciai produktas, nes pigesni, kiek skaiciau, laukui = veltui darbas ir pinigai. O brangesniu kaina nedziugina. Plius yra gausu alternatyvu, kuriu patikimumas man subjektyviai labiau imponuoja