Tema: Re: teisines informacijos
Autorius: Bangis
Data: 2009-11-09 19:03:01
Sutikciau su Linu. Ne kosmines technologijos o ir ploto ten tam balkone
ne kazkas. Nuvalyt, giluminiu gruntu betoncontact, det kauciukini
hermetika ir tuo paciu rotband ar pigiausiom plytelem apklijuot krasta.

Aisku "ne unaras" kad kaimynas priverte tave jo balkona tvarkyt, bet
uzsip... kariaut, o jei tu namie remontus darai tai pagalvok - dabar
rotbandas nedziusta... paskui po remonto jis gabalais kris.
---
Bangis