Tema: Re: teisines informacijos
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-09 13:38:36
siaip-balkonas todel ir balkonas, kad tai sienos atsikisimas LAUKE.  Jeigu pats sumanei po jo balkonu kambari pasidaryt-kodel jis del to turetu savo balkona po stogu pakisti ir dar langus susidet, kad i jo balkona neprilytu?

ar cia ne tavo balkone siena slampa,  o kambaryje? Tada reikia hermetizuoti siules, jeigu blokinis namas-o toks darbas, tai jau ne vien kaimyno rupestis odnako :)