Tema: Re: del granuliniu katilo reguliavimo
Autorius: Gipsakojis
Data: 2009-11-09 16:35:55
"st" <st@no.mail.com> wrote in message
news:hd991o$vae$1@trimpas.omnitel.net...
> va man tokiu nustatymu ir reikejo :) dar pora but gerai susirasti
> pas mane kvadraturos dvigubai daugiau, apie 230-240, atitinkamai ir kuro
> daugiau reiketu, sunku spresti, bet turbut ta proporcija ne tiesine.
> koks katilas jei nepaslaptis?

Katilas toks http://www.klimosz.lt/ling_combi.htm
Na man atrodo tai standartiniai nustatymai kurenant medienos granulemis. Jei
kvadratura didesne tai nustatymai irgi lieka tokie patys, tik va katilas
dazniau isijungines, kad visa ta plota prishildyti:) Kurenau kazkada puse
sezono anglies granulemis (http://www.klimosz.lt/anglies_granules.htm) tai
vel kitokie nustatymai buvo, nes jos ilgiau dega. Tik gaila, kad ju niekas
LT nepardavineja.

Gipsakojis