Tema: Re: del granuliniu katilo reguliavimo
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-06 15:31:29
klausimas truputi ne i tema, ar pries tai namas buvo sildomas?
Jei ne, tai pradzioje naturalu, kad sudegini kelis kartus daugiau kol isildai patalpas.
Beje, katilo temeperatura +75 palikciau (didesne temperatura mazesne tikimybe kondensatui, nors su garnulemis itariu nelabai aktualu). Bet juk vistiek viskas priklausys nuo patalpu temperaturos ir ju reguliavimo. Kuo silciau patalopse duo siltesnis sugrys vanduo, maziau katilui reikes pakelineti temperatura.
O siaip koks katilas, kiek kainavo :)

T:)