Tema: Re: Lape
Autorius: kg
Data: 2009-11-06 14:35:43
kad vakcinuojamos tai nereishkia, kad ta lape neserga pasiutlige
turiu pazhystamu kuriu, vaikui prie namu ikando usurinis shuo, deja
pasiutlige jis sirgo
ash gyvenu vienkiemyje jau sheshis metus
sveikos lapes po kiema neshmirineja man, toliau nuo namu tai matosi daug
o usurinius jau tris pagavau pas save kieme (tiksliau shuo palaidas ji
uzhlaiko lodamas, ash atsineshu maisha ir su storom pirshtinem dedu i
maisha). du atidaviau medzhiotojams, kaip kailiui, vieno kailis rudeninis ir
niekam nereikejo, tai tiesiog ishvezhiau toli nuo namu ir paleidau
paskutiniu metu shuo dazhniau pririshtas (nes bebram esu spastus pastates),
tai nepagaunam daugiau, bet kad jie shmirineja matau ish pedsaku

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4578 (20091106) __________

http://www.eset.com