Tema: Re: Lape
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-06 13:18:52
Na, gerbiamieji, nusišnekėjot čia šiek tiek. Žinoma, tos vienos lapės
niekas negaudys ir nevakcinuos, bet oralinis (su jauku) vakcinavimas nuo
pasiutligės taikomas visoj Europoj jau daug daug metų - kaip vienintelis
rezultatų duodantis būdas apsaugoti žmones. Bėda tik, kad vakcina yra
pakankamai brangi, ir gal nėra vakcinuojama taip ir tiek, kiek reikėtų.

Taip, sveikas žvėris nepuola žmonių - man atrodo, kad klausėjas to ir
nebijo.