Tema: Re: Interjeras čigoniškai
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-06 13:27:30
del seimo sales Lietuvoje, tai geras pasiulymas. Butu zymiai idomiau stebeti juos su plunksnomis ir ietimis, nei dabar nuobodziais kostiumais apsirengusius ir snekancius vejus. Padavei kiekvienam po ieti ir plunksna ir tegul pliekiasi (dar po padejeus 3 gali pasikviesti kaip ginklanesius), kas po keliu dienu tures surinkes daugiausia plunksnu tas ir butu vadas, to ir tvraka butu. Ziurek, gal ir atlyginimu nereiktu tiek moketi, ir iseitiniu neprirektu :)

T:)