Tema: Re: Interjeras čigoniškai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-06 12:56:10
Nesutikciau su viena vieta - "panasiai" ir "idiotiskai".

Pavyzdziui ash tose nuotraukose nematau nei vieno blogo interjero. Tai -
čigonu namai. Jie taip supranta interjera, jiems taip grazu. Gal kokiam ish
afrikos dziungliu atveztam aborigenui juokingai atrodys lietuvaite su
tautiniais rubais ir jis des ant pasijuokimo musu dainu sventes nuotraukas.
Nieko tokio - nesuprantami dalykai gali kelti shypsena. Man ir paciam taip
atrodo shitie interjerai. Taciau vadinti juos idiotiskais nereiketu. Vat jei
tai taikoma zmogui kuris iskrenta ish konteksto - tada taip. Apranga -
plunksna galvoje ir ietis rankoje - normalu savanoje, taciau keista Lietuvos
seimo saleje.