Tema: Re: klausimas elektrikams
Autorius: soulfly
Data: 2009-11-06 09:46:18
evaldai, o kam tada reikia kruvos automatu viduje, jei vistiek ismusa visus
(tiek viduj, tiek lauke)?

neelektrikas jei, todel nemuskit smarkiai :)

tiesiog idomu. o gal ne taip pas mane padaryta kas nors? ar kitaip ir
nebuna?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4537 (20091023) __________

http://www.eset.com