Tema: Re: REQ: Nestandartiniu kietu baldu gamintojo
Autorius: Kostas
Data: 2009-11-26 20:28:14
nors si kontorele sakosi atliekanti ekskliuzyvinius originalius darbus,
taciau daugelyje darbu matau ne savas, o kopijuotas (modifikuotas) kitu
idejas... Gal pavadinime "idejos" nelabai tinka... nebent "vogtos" ar pan.
idejos turetu buti... Siaip nieko asmenisko, bet kai moki normalius pinigus
ir tikiesi originalaus darbo, o tik gauni kazkokia kopija, daznai gerokai
prastesne nei originalas....
Nors daugelis baldu, interjero ir kt. kontoreliu tokiu principu dirba... kam
sukti galva ir sugalvoti kazka originalaus, kai gali "copy/paste"
padaryti...

O dabar labai sudetingas klausimas - kuris "originalas" yra originalesnis
arba surask 3 skirtumus:

http://www.ideja-a.lt/page3.html
(http://www.ideas.lt galerijoj irgi kazkas panasaus yra...)

vs

http://athome.kimvallee.com/2009/01/compact-and-functional-k-workstation-by-miso-soup-design/

Pirmieji, nors ir dare "uzapvalinta" konstrukcija, taciau, kai kuriuos
"vingius" vustik tik iki 90 laipsniu kampo suvede... Turbut ne tokie jau ir
geri tie meistreliai... :)
Ir cia tik vienas pvz. is daugelio ir ne tik cia besiskelbenciu "ideju"
kureju...

O jei jau atvirai, tai gaila ziuret i tautiecius, kurie savo www, kas antra
zodi vartoja "ideja" ir jos sinonimus, taciau galiausiai visa ideja baigiasi
"originaliu sugalvojimu ka nors nukopijuoti"...

amen.