Tema: Re: REQ: Nestandartiniu kietu baldu gamintojo
Autorius: wayfarer
Data: 2009-11-04 20:30:12
galetume pasiulyti savo paslaugas. esame gamine ir galime pasiulyti tikrai
ekskliuzyviniu sprendimu, isskirtinio dizaino gaminius. dirbame su dazytais,
faneruotais pavirsiais, moderniausia baldu furnitura, pasvietimu. taip pat
stiklu (lenktas, dazytas ir k.t.) poliruotu plienu, aliuminiu. is tiesu
galime pagaminti tai, ko daugelis gamintoju neapsiimtu daryti.
paskutinius projektus galite pasiziureti mano interneto svetaineje
www.ideas.lt