Tema: Re: elektros kainos po nauju
Autorius: krx
Data: 2009-11-05 19:40:06
"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:hcupdt$5t8$1@trimpas.omnitel.net...

> Kruonio akumuliacine MIRTINAI reikalinga Baltarusijos atominei,
> Karaliauciaus atomine, Lenkai nori...
>
> "...avarine tvarka sustojus atominei elektrinei (o tas nutinka 5-7 kartus
> 5 metus), automatiðkai leistusi hidroakumuliacinë, kuriai pasiekti
> nominalø galingumà reikia apie 5 minutes, nes per tiek laiko elektros
> varikliai pilnai atidaro vandens sklendes. Taip pat ið karto duodama
> komanda uþkurti Elektrënø katilus, kurie pasiekia nominalø galingumà per
> 12 valandø, (Vilniaus treèios elektrinës termofikacinis katilas - per 18
> [...]

Aš tą suprantu. Tiesiog sakau, kad Kruonio HAE iškrenta iš konteksto, jei
nelieka atominės. Nes ją užkočioti tai galima (nors ir kainuoja brangiai),
ir galima laikyti avariniam atvejui, tačiau cikliškumo lyginimo funkcijos -
tai jos pagrindinė funkcija - jau nelieka.

Dėl gazdinimų atjungimu - tai kaip suprantu, vis vien tinkle yra mažesni
pajėgumai ir vartotojų kategorijos, kaip kam atjungiama. Tikiu, kad
individualius namus atjunginės, tačiau gal esminius mazgus užteks palaikyt.