Tema: Re: stropuva
Autorius: Roberc
Data: 2009-10-27 20:15:24
liaulius wrote:
> Ar neklystu manydamas, kad apsauginis voztuvas Stropuvos siulytas yra
> 1.5 atmosferos. Bent jau 2005 metu S20. Taigi 0.8 atm jam tikrai ne
> problema. Pasitikrink ar monometras ne vejus rodo. Siaip sau BUM nebuna.

manometras nemeluoja, cia tocnai.
daugiau nei 1 atmosfera retai kada buvo uzkiles.
o skarda paskaiciau stropuvos specifikacijoj S10 - 2,5mm. Raso kad tokia
plona tam kad pakilus slegiui iki kritines ribos sprogtu taip kad
sienu/perdengimu neisvartytu... beje ir jie nesprogsta o sugniuzta i
vidu.. pasekmes tik paciam katilui, be poveikio aplinkai.
Nzn... ar tai tas 2,5mm - techninis nonsensas katilui kuriame kurenami
pjuvenu briketai ar i mano katila sudejo plonesne skarda... nors jau 5
sezonus atkurenau - ir nieko panasaus neivyko.
Kazkas cia nebeaisku