Tema: Re: stropuva
Autorius: Sliurva
Data: 2009-10-27 10:22:43
As tik viena karta briketais stropuva pakuriau ir daugiau nebandziau.
Toks vaizdas kad ten pragaras atsivere, karstis baisus, katilas kaukia,
vanduo iskart uzvire. Gal tie briketai benzine ismirkyti buvo :)
Ilgai vargau kol prigesinau siek tiek. Su malkom visada viskas normaliai.
Nezinau ar as kazka blogai padariau, ar pas mane sisetma sureguliuota tik
malkoms, bet daugiau eksperimentu nedariau.