Tema: Re: gal kas stogdengiu kainas dabar galetu mestelt
Autorius: eimaz
Data: 2009-10-27 20:05:58
taip, darbo kaina uz visa sumustini. gegnes, skarda, vata, parapetai ir
t.t. - 50Lt/m2.
tiesa, kaminu apskardinimas papildomai berods 100Lt uz kamina. tiksliai
nebepamenu.
kodel blogai vata deti su slapiom gegnem? todel, kad jos dzius ZYMIAI
ilgiau, suslaps papildomai ir vata. dar labai ir abejociau per kiek metu tos
gegnes ir isdzius, nes dziuvimui didele itaka ne karstis daro, o ir
ventiliacija. jei gegnes ilgai dzius, didesne tikmybe isimesti kokiam
pelesiui ir pan. aisku daug kas taipo daro, bet as kai vasaros pabaigoje
dejau vata, buvau tikrai patenkintas, kad patys stogdengiai pasiule vata
deti is apacios. gegnes buvo sausos, nei kiek nepajuodavusios ir t.t.
ar esi mates kaip vata dedama is vidaus ir kaip is apacios? kai dedama is
virsaus is apacios dazniausiai jau buna uzdeta garo plevele, tad is apacios
nebelieka galimybesd apziureti ar neliko kur plysiu ir t.t. dedant is
apacios visokie plysiai tarp murloto ir gegniu zymiai lengviau uzsikamso,
pacia vata taip pat labiau suspausti galima ir pan.
paties reikalas kaip daryti, bet jei dar karta klociau stoga, man net
klausimu nekiltu kaip geriau daryti.