Tema: Re: gal kas stogdengiu kainas dabar galetu mestelt
Autorius: Linas
Data: 2009-10-27 17:20:58
tai kaina sakei uz visa sumustini 50Lt ir vata tik vasara dejo i ta pacia kaina? o kodel blogai vata det kol gegnes neisdziuvusios, trukdo dziuvimui? gegnes susiaures ir atsiras plysiai? ar dar kas? I dar kodel sakai, kad is apacios geriau susideda, man kaip tik sviecia, kad taip tik blogiau susides, nes darbo salygos zymiai blogesnes.

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/