Tema: Re: apsaugine plevele ant langu
Autorius: Blinda
Data: 2009-10-27 08:52:16
Kalbejau su klijuotojais, tai saugumo sumetimais ant labai dideliu vitrinu
rekomenduoja klijuoti horizontaliai, o ne vetikaliai, nes yra teorine
galimybe (man nuomone labai teorine), kad pleveliu sudurimo vietoje galima
net ir storiausia plevele praskesti kai "uzuolaida".
Sioje srityje galioja taisykle svarbiau geras uzklijavimas negu superine
plevele, nes teko matyti ka reiskia geras uzklijavimas ir ka blogas. Pats
geriausias variantas paketus apklijuoti dar nesudetus i remus. Svarbu, kad
langai butu idealiai nuvalyti ir aplinkoje daug dulkiu nebutu, nes
stambesnes dulkes visa malonuma gali sugadinti, lieka taskiukas
(burbuliukas) ir niekaip tu jo neisprasysi :(

As tai galvoju apie vitrinu apsiklijavima ir ne del vagysciu, o del vaiko
saugumo, nes tiklas tik skils ir pakibs ant pleveles. Tokiu atveju pleveles
storis neturi reiksmes, nes paketa visais atvejais teks keisti :)

Kiekviena atsargumo priemone yra gerai, tik, kad si labai brangi. Pats
geriausias dalykas visu atsargumo priemoniu kompleksas. Mes megstame
idealizuoti vagis, kad jie viska sugeba, viska gali, viska moka, o kai
paziuri kriminalines kronikas ir statistika, tai tie vagys dazniausiai
nusimyze narkomanai ir alkoholikai. Didele ju dalis susidure su pirma
rimtesne kliutimi sprunka ir iesko lengvesnio grobio.