Tema: Re: apsaugine plevele ant langu
Autorius: Tamotau <tamotau_@_takas _._lt>
Data: 2009-10-26 19:07:38
tiesą sakant, nežinau. Turbūt standartiniai profiliai medinų aliuminiu
kaustytų vitrinų durims. Nežinau, kiek ilgai tokie gali atsilaikyti prieš
montiruotę. Per daug nesidomėjau, bet neabejoju, kad esama priemonių
stiprinti profilius, langus, duris nuo išlaužimo. Vieną kartą suklijavus
plėvelę, sustiprinti langų kraštus, t.y. perklijuoti plėvelę turbūt iš emsės
jau nebegalima.

T.