Tema: Re: COMM: Kroviniu pervezimas gera kaina
Autorius: efka777
Data: 2009-10-25 21:54:27
ne tu tikrai proto bokstas tai tik kuras ir kainuoja ?
amortizacijai atsidedi ? ar tu isvis supranti ka tai reiskia?
kur visa kita iskaitant jog tu sugaisi maziausiai kelias valandas ir cia
nevyniok zodziu i vata
rasyk konkreciai o tai visokiu priviso ir maiso mane su kitais
chalturscikais, parasyk kokia auto kada kas daryta ir kas ten tau buvo
negerai ?
ar esi parasciausias verksnys kuri nori viska gauti uz pusdyki