Tema: Re: kondicionierius sildymui?
Autorius: Zilve
Data: 2009-10-30 18:47:12
Kondicionierius Daikin FTRX42 Ururu-Sarara, maks. el sunaudojimas ~1-1,3 kW
(be drekintuvo, kadangi jis ima ~600 w galindamas lauko ora ir pusdamas i
visu patalpu drekinimui, bet ji ijungiu retkarciais, kai labai sausas oras)
Sildziausi ir prie -22 - sia ziema malku sedeginau ~1m3 - pramogai:)
COP rodikliai labai auksti, buvau pries statant kondiionieriu turejau COP
lentele, tai jei teisingai atsimenu. prie +7 COP=>5,8, Prie -5 3,5, prie -10
2,5-2,8, prie -15 = 2.
Uzprogramaves as ji taip, kad sildytu nuo 3:30 iki 7, kai pigus tarifas
(0,20 Lt/kW, pas mane el virykles 2 tarifu), ir vakare nuo 16 val. iki 22
val.
Sildau 100 m2, kaina sausi ~130 Lt; lapkriti, kova ~50-60; gruodi-vasari
~80-90.