Tema: Re: kamino termostatas - ką daryti?
Autorius: malgis
Data: 2009-10-22 15:50:35
Kapiliaro išnešimas toliau - gera mintis, aš jį ir dabar prijungęs gal 70 cm
nuo išmetimo angos.

Galvoju gal paimti ir įstatyti ne per visą kapiliaro ilgį - tada turėtų
mažiau plėstis, nes kaitinamo paviršiaus plotas gaunasi mažesnis.
Nes kažkodėl perkaitinus (darau tokią prielaidą, kad jis perkaitinamas)
kapiliarą korpuse esantis pirštas išsiplečia ir nebesusitraukia.

Algis