Tema: Re: reikėtų rekomendacijos
Autorius: Blinda
Data: 2009-10-22 11:34:00
Pries kuri laika buvo man labai patikusi diskusija groupsuose, kad galima
valyti ir is apacios (pvz.: pas mane apacioje yra toks 45 laipsniu iejimas
pro kuri galima ikisti sepeti). Kotui buvo patarta naudoti daugiasluoksni
vandentiekio vamzdi. Pats nebandziau, nes pas mane tik zidinukas, kuri retai
pakuriu, bet groupsuose buvo kas bande ir labai patenkinti.

Tokiu atveju atkrinta poreikis karstytis ant stogo, o mano atveju tai super
sudetinga.