Tema: Re: Kuo uždengt medieną lauke ?
Autorius: kg
Data: 2009-10-21 09:02:27
i gera medi (t.y. be zhieves) nepersimes tikrai
biologija tu vabalu tokia - kiaushinius butent deda tik ten kur yra zhieve
ir tik lervos lenda ir grauzhiasi po mediena, bet joje nesidaugina, o turi
ishlyst ir ishskrist ir ieshkot vel su zhieve
jeigu veisiasi kur yra zhieves tai nesiveisia, kur nera zhieves
jeigu bus dideliu plotu susiliete tokios ir tokios, tai jei plona gaubtine
bus tai kokis vabaliukas ir gali ir i gera atkeliaut
bet joje nesiveis
nuzhievintoje veisiasi tik keletas rushiu, ir tai dazhniausiai sausoje ir
patalpose, tokie kaip baldinis skaptukas, naminis usuotis

mano rastu ir lentu kruva buvo 6x10,5m, aukshtis 2-3m (rastu buvo pirkta
apie 90m3)
dariau supaprastinta stogo kostrukcija
visa rietuve buvau sukrauta kad butu du shlaitai
ant virshutiniu statmenai dejau ale gegnes (5x5cm, 4x6cm tashelius)
ant ju grebestai ish praschiasiu viengubo pjovimo lentu
dengiau 200-ine polit plevele
tvirtinau prie grebestu su gaubtinem
viska dariau ant medvarschiu, kad paskui papraschiau ardyrt butu
plevele uzhleidau kazhku po 1m i visas puses
plotas gavosi kazhkur apie 100m2
minusas, kad po plevele priskrenda vabalu visokiu vasara ir paskui jie ten
ilgai baladojasi skrisdami i shviesa, o paukschiai kazhkokie atskrenda ju
lest ir sukapoja plevele
kaip tas vyksta nemachiau, bet kito varianto nesugalvojau
tekdavo karts nuo karto lipta ir skyles lopyti su lipnia juostele :)
taip stovejo du metus mediena
didzhiausia klaida kas buvo, tai pagrindas buvo pastatytas ant malkines
medienos (juodalksnio, drebules) ripku
nebuvo sausos jos, o statytos statmenai kaip kad ir medis auga
pirmas rastas buvo padetas tiesiai ant tu ripku
o reikejo tiest kokio nors ruberoido, o ant jo kokia sausa lentgalio gabala
mano atveju koki 1-2cm dali rastu pagadino ties tomis ripkomis-kolonomis

dar viena grynai lentu rietuve 6x4m buvau uzhdenges ruberoidu
dariau panashiai tik nuolydzhius paformavau ish visokiu nereikalingu
lentgaliu net netvirtines
ant virshaus gaubtines ir akmenys
minusas kad gera krusha pakapojo ruberoida tose vietose kur po ruberoidu
oras ir nera pagrindo
be to per ilga laika ruberoidas sulimpa i viena dideli sunku gabala
ir kai jau ji nori nuimi tai susidrasko ir viska tenka ishmest

plevele ir ruberoidas negali liestis tiesiai su gera mediena
ir geriau nepaigailet darant, ypach kai nesi garantuotas kada ta mediena bus
sunaudota

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4527 (20091020) __________

http://www.eset.com