Tema: Re: karstas vanduo is boilerio
Autorius: BigM
Data: 2009-10-20 16:05:03
Pas mane nė lašo iš apsauginio. Juo labiau, kad apsauginiame nėra numatyta
patogiam nutekėjimo nuvedimui, tai neskaitau logiška skaityti tai normaliu
reiškiniu kai pastoviai tau ant žemės prilaša po daugiau nei litrą vandens!

Visa bėda, kad pas mane nėra manometro - būtų aiškiau, gal tiesiog sistemoje
per didelis slėgis?