Tema: Re: Rekuperatorius su centriniu kondicionierium
Autorius: va
Data: 2009-10-21 09:30:01
Na tai jei ponui neįdomūs jokie komentarai ir patarimai iš grupso lankytojų
(kurie manau irgi nešneka bet ko šiuo atveju), ir veikia tik asmeniniai
įsitikinimai, tai ir montuokitės tą centrinį vėsinimą į sveikatą, mokėsite
juk savo pinigus  :)
Tik draugiškai linkime, kad jau po pirmojo sezono netektų gailėtis..