Tema: Re: Rekuperatorius su centriniu kondicionierium
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2009-10-20 09:20:19
nedaryk centrinio nes:

1-rekuperatorius bus tarkim pagal šviežio oro normą 400-700m3/h o kad normaliai tau
vėsintų namą neužteks ir dvigubai didesnio.. nes visinis kondicionieriaus blokas kur ant sienos kabo prasuka pro save vien tik 500-600m3/h (viename kmbary)
2-visus ortakius reiks izoliuoti bent 3 cm. jei blogai izoliuosi po lubomis ortakis rasos
+ 6 cm nužemės daugiau lubos nei paprastai
3-sudėtinga atskirų kambarių temperatūros kontrolė. reikalinga automatinės sklendės ant kiekvieno kambario sublokuotos su termostatu. bet taip padarius jei patalpoje norima temperatūra sklendė užsidaro ir netenki šviežio oro
4-vėsinsi iškart visą namą o ne atskirus kambarius kas yra žymiai brangiau. tarkim 1 kambariui ~1,0 kW reikia palaikyti norimą temperatūrą o centrinis kondicionierius visą laiką varys kokius 4-5 kW jei ne daugiau.
5-tokios sistemos didelė inercija , t.y įjungus praeis geras pusvalandis kol galu gale pradėsi kažką jausti

taip kad geriau paprasti splitai.
jei splitai gadna tau vaizdą tai imk po lubomis montuojamą kondicionierių kuris  per
atskiras vėdinimo groteles pučia ir atrodo kaip vėdinimas
o jei manai kd splitai smarkiai pučia/triukšmauja tai imk vidini 1 dydžiu didesni
ir tegu dirba ant pirmo greičio - nei girdėsi nei bus smarkus putimas

jei dar kils kokie klausimai rašyk i privata tikrai atkalbėsim nuo centrinio kondicionieriaus :)
tikrai nedarykit tos klaidos