Tema: Re: kk katilo parinkimas
Autorius: liaulius
Data: 2009-10-20 12:19:39
As juk apie techninius ir sneku. Tai ka veiks katilas kai silumos nuostoliai
bus mazi ir ji gris 60 laipsniu vanduo?  Smilks?  Neekonomiskas degimas.
Kodensatas. katilo ir dumtakio kimsimasis
Ir vandens kiekis sistemoje tikrai turi itakos, nes turint grindini sildyma
jo yra kelis kartus daugiau nei radiatoriuose. Kai kurie katilu gamintojai
nurodo max vandens srauta pratekani per katila. Ar jie irgi paistalais
uzsiima? Todel ir sakau klaust reikia pas konkretaus katilo specus