Tema: Re: kk katilo parinkimas
Autorius: liaulius
Data: 2009-10-20 10:06:34
O tai vandens kiekis sistemoje kaip ir neturi reiksmes, ar kaip? Manau, kad
nuo katilo konstrukcijos ir veikimo principu priklauso visgi kiek tu sildomu
grindu gali but. Mano durna galva tai KKK su vien grindiniu sildymu turi
niuansu, Jau vien todel, kad katile vanduo turi buti apie 70 laipsniu. I
grindis reikia paduoti  kokius 30-35 max. kai grindys isyla, konturai
uzsidaro. Karsto vandens 70 laipsniu tuomet reikes labai nedaug. ka veiks
katilas? Sildys griztama kokiu 60 laipsniu vandeni? Smilks?
Rinkis katilo gamintoja ir jam uzdavinek siuos klausimus