Tema: Re: 200KB! Ar verta jaudintis?
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-19 09:00:54
o man atrodo, kad cia dar turteu apskadinimas detis. Negi galai taip ir bus palikti. Tai tada visas tas grozis bus uzdengtas ir neturetu kilti problemu. Pasiziurek stogus su siferiu, su cerpemis, visur yra tarpeliai, visa esme tik kur jie :) O cia jei koks vanduo ir patektu po cerpelemis (ipustu ar pan), tai jis apatiniu dangos sluoksniu ir nubegs zemyn. Nebent apacioje netures pro kur isbegti. Bet as ne specas, man lygiai taip pat neaisku :)

T:)