Tema: Re: Ar verta jaudintis?
Autorius: dz
Data: 2009-10-18 22:53:13
del latako nuolydzio tai aisku galetu but didesnis, bet tada stogas atrodo
kreivas ziureint is priekio:), nubegs vistiek vanduo. Del galo nuolydzio tai
ir pas mane priesingas, bet nelabai ka ten prigalvosi, latako nepariesi,
aisku galima daryt jungima ties lietvamzdziu, bet jungimas man rodos ne ka
geriau. Tiesa pas mane varva ir vieno latako galo, bet nematau bedos del to.