Tema: Re: To eimas : skypu plz atsakysiu greiciau
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2009-10-17 18:00:20
  a.. Va tau atsakymas kodel mano budas yra greitas ir veiksmingas o tavo
yra ilgas brangus "levas" ir nefektyvus  :)
3 silumos perdavimo budai =
  a.. Kondukcija – šilumos perdavimas kūno viduje arba tarp dviejų
besiliečiančių kūnų. Šilumos perdavimas tarp dviejų stiklo paviršiaus pusių
priklauso nuo jų temperatūrų skirtumo ir kūnų šiluminio specifinio laidumo.
Stiklo šiluminis specifinis laidumas lygus 1.0 W/(m*K)

  b.. Konvekcija - šilumos perdavimas tarp kieto kūno paviršiaus ir skysčio
arba dujų.

  c.. Spinduliavimas (radiacija) – šilumos perdavimas tarp dviejų skirtingų
temperatūrų kūnų. Spinduliavimas yra proporcingas kūnų šilumos laidumui. Kuo
žemesnis kūnų šilumos laidumas, tuo silpnesnis šilumos perdavimas. Stiklo
laidumas en yra lygus 0,89. Specialių selektyvinių dangų pagalba stiklo
laidumas gali būti sumažintas iki 0,10 ir žemiau.