Tema: Re: To eimas : skypu plz atsakysiu greiciau
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2009-10-17 17:43:00
skaityk ish naujo ka as parashiau :)
tik atidziai :)
ok?

ventiliatorius ir jokio peciuko ...be peciuko ir be 2000 w padarys sausa
langa  ... :) cia tau mysle keturrgysle  #1 ir kodel?
ir kita  #2 keturgysle : apsishiltini ishore ir visvien rasoja langas ties
aliuminio speisoriumi stiklo pateko pacioje ir toliau bega vandio
:) "KOKIE SHUDINI JUSU LANGAIIII"
wecome

Juk saunoje 100 celsiju, turetu nei laso
 vandenelio nebut pagal tavo logika.

Ohoooo, Cia jauciu man Nobelio premija skirtu uz toki dregmes shalinimo
metoda, as taip nesakiau