Tema: Re: Terasa is ko?
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-18 08:54:59
as tai uz medine terasa.
Priklausomai nuo noru ir poreikiu galima ir pigiai pasidaryti. Pas tevukus terasa su stogu, sudejo pusines lentas ir nudaze uzsilikusiais grindu dazais. Jau3 metai, kolkas viskas ok. Gal kitais metais reikes perdazyti. Medziagos galima sakyti pigiau nebuna :)
Pas save pasidariau is maumedzio laiptus. Kolkas nei impregnuoti nei kazkaip kitaip apdoroti. Planuoju tik pavasari nutemti impregnantu nuo pelesio ir grybeliu. O daugiau paliksiu naturalios spalvos, tegul sensta, pilka splava visai  turetu tiki. Jie nenori pilkos splavos, tai maumedi reiktu alyvuoti, bet tada tai jau reiktu daryti kas metus max du (kiek domejausi).

T:)