Tema: Re: Terasa is ko?
Autorius: darelas
Data: 2009-02-17 12:07:07
maumedzio nereikia niekuo lakuoti, jei bus nuolydis ir balos nestoves, nieko
jam neatsitiks. O kaimynu su betoniniu trinkeliu terasa gaila - retkarciais
iseina ant keduciu pasedeti, ir vel vidun mauna - saltas ir niurus reikalas
tas betonas. O pas mane vasara visa diena gyvenimas terasoj - vaikas
siliauzioja, patys gulinejam, ar basi, ar su kojinem. Visokie daiktai,
zaislai guli ir pan. Cia kaip namie - ar medines grindis, ar betona
rinktumeisi?