Tema: Re: parekomenduokit katila
Autorius: Bangis
Data: 2009-02-17 12:44:56
Laikau visaip bet daziausia plaukioja 60-75C diapazone (vidinis ziedas, i
kuri ieina ir katilas). Ishoriniam 40-60C. Pas mane nera automatinio
ketureigio, tik rankinis. Tai temp, kuria atiduodu i radiatorius reguliuoju
su juo pats + ant radiatoriu termo galvos.
Del kondensato - nebega, nors katilo sieneles smala lyg ir padengtos, bet
plonu tokiu sluoksniu. Biski duodu miltuku karts nuo karto, tu kur alia
kaminu indeklam valyt ir tiek ziniu. Siaip kamino indeklo nuo pastatymo
nevales. Su veidrodziu kai paziurau tai vis dar staciakampis grazus (tpfu
tpfu tpfu). Kiekvienais metais gera kibira issemiu tokiu susikristalizavusiu
suodziu (kaip suprantu nuo tu "miltuku" :) is indeklo apacios.
Su keramika - aptrupejo apacios samotas (ta skyle per kuria dujos zemyn
dega). Dabar ta skyle nebe staciais kampais bet tokiais 45 laipsniu. Tai
dabar daugiau ne visai i pelenus pavirtusiu angliu subyra i apacia, ypac jei
prastesnes malkos - koks juodalksnis. O uosis, skroblas, azuolas tai iki
baltu pelenuku dega bet kokiu atveju. Turbut si pavasari bandysiu ta samota
pasikeist.
Nezinau del elektrinio teno - bent mano katilas sildo ir isorini boileri (el
+ vandeniu sildomas). Tai buvo keli atvejai kad pamirses buvau elektra
isjungt (ant laiko reles stovi), tai katilas jau baige degti, bet vandenuka
po radiatorius dar siurblys stumde kuri jau boilerio tenas silde, kol temp
<30-35C nukrito katile.
Mano katilas neturi vidinio boilerio vandeniui sildyti ir nezinau del
rezervinio el. teno. Kaip jau sakiau pirktas pries 8 metus, tais laikais dar
nebuvo man atrodo tokie gaminami. Dabar ziurau www.gilius.lt jau yra
kazkokios tenu galimybes numatytos.
--
Bangis