Tema: Re: parekomenduokit katila
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-02-17 09:42:55
na, yra zmoniu, kurie savo misko turi, tai tokiem geotermini nelabai isiulysi... o va gera malkini - taip :)
be to iki geoterminio reikia dar minimum tiek pat (cia labai laba labai taupant ir dedant tokia nevisai geriausia iranga), taip pat reikia pamodernizuoti sildymo sistema i zematemperaturine, tureti gera el. ivada ir t.t., taip, kad tikrai ne visur geoterminis (o tiksliau snekant - SS) tinka...