Tema: Re: medienos balinimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-17 11:05:24
Na balikliai su chloru medi tik isvalo ji naturaliai isbalina, bet jam
nesuteikia jokio dazo. Va taip butu tiksliau, nes kai buvo kuriami sitie
balikliai, dar nebuvo mados medzio rieves daryti baltas (kaip pienas), todel
ir nebuvo papildomai aprasyta, kas tai per balinimas. Isbalinus su Arlitu
veliau mediena gali apdoroti kaip klientui patinka.

| 1.jokie vabalai nesiveisia. Gasdino ir mane. Koki karta metuose pereinam
| siurbliu, kad dulkiu plysy butu maziau ir viskas
| 3.nuo baliklio baltesne, nei svieziai ispjauta nebus, nebent Terpentinas
| irodys kitaip :) Esu balines rastus ir visokias lentines detales. Mediena
| sena, papilkejusi. Dalis rastu buvo nusveisti iki svarios medienos.
Ivairiu
| metu naudojau Berza, Arlita (baltaji), Cuprinol Restorer. Visais atvejais
| rezultatas buvo, bet ne tas, kurio laukiau - tikejausi isbalinimo (pagal
| aprasyma), o gavau kazka panasaus i tuometine medzio spalva, jei ji
| perpjovus. T.y. ne balinimas, o naturalios (ne naujai pjautos, o tuo metu
| esancios) spalvos atstatymas (su paklaida i tamsesne puse).
|
| "mummis" <mummis_@_one_.lt> wrote in message

| >>>> |
| >>>> |